Actualidade - Fútbol sala

3 VICTORIAS E UN EMPATE NAS LIGAS DE FÚTBOL-SALA

Escrito por Ángel Mociño el . Publicado en Fútbol sala

O Cadete, que xa é campión matemáticamente, xogou o seu último partido no campo do Mestre Vide. O partido púxose de cara tras o gol de Javi os 5 minutos, pero o equipo local empataría 10 minutos despois chegando con empate o descanso. Xa na segunda parte os 3 minutos adiantaríase o Mestre Vide, pero a raíz de ahí os de Celanova dominaron o partido chuengando a bater 5 veces na madeira ata que Carlos a falta de 8 minutos lograría o definitivo 2-2para os nosos rapaces.

O Alevín "A" xogou o seu partido o Viernes pola tarde fronte o equipo das Franciscanas. Un partido sen moita historia, xa que os locais porían terra de por medio moi rápido, e así sen facer sangue, rematarían cun resultado de 8-0.

O Benxamín "A" viaxou ata Cea para imporse por 2 - 12 nun partido que foi moi superior o equipo local en todo momento.

Os máis pequenos da escola xogaron o último partido da súa liga xogando contra o terceiro clasificado, Xunventude Valenzá. Un partido dominado de principio a fin polos nosos rapaces, os cales conseguiría asegurar a segunda praza no primeiro ano de competición de este equipo. Os goles foron de Yerik en dúas ocasións, Kevin, Ramón e Nuria.IMG-20151217-WA0001